close

 

Dove熱騰騰的新歌!超好聽的!

 

I can't believe we're finally alone
我不敢相信我們終於能獨處了
I can't believe I almost went home
我不敢相信我終於要到本壘了(*1)
What are the chances
這是個什麼樣的機會
Everyone's dancing
大家都在跳舞
And he's not with you
而他不在你身旁了
 
The universe must have divined this
整個宇宙一定已經預測到了這件事
What am I gonna do
我接下來要做什麼
Not grab your wrist
在不抓住你手腕的前提下
 
I could be a better boyfriend than him
我可以做一個比他更好的男朋友
I could do the shit that he never did
我可以做那些他從來不曾做過的爛活
Up all night I won't quit
狂歡一整晚我絕對不會退出
Thinking I'm gonna steal you from him
想著我將要把你從他那偷來
I could be such a gentleman
我可以做這麼的一個紳士
Plus all my clothes would fit
加上我所有的衣服就會是了
 
I could be a better boyfriend
我可以做一個更稱職的男朋友
 
I don't need to tell you twice
我不需要跟你說兩次
All the ways he can't suffice
所有他不合格的點
If I could give you some advice
如果我可以給你一點建議
I would leave with me tonight
我是你的話 我會今晚跟著我離開
The universe must have divided this
整個宇宙一定已經預測到了這件事
Ladies first baby I insist
女士優先 寶貝 我堅持
 
I could be a better boyfriend than him
我可以做一個比他更好的男朋友
I could do the shit that he never did
我可以做那些他從來不曾做過的爛活
Up all night I won't quit
狂歡一整晚我絕對不會退出
Thinking I'm gonna steal you from him
想著我將要把你從他那偷來
I could be such a gentleman
我可以做這麼的一個紳士
Plus all my clothes would...
加上我所有的衣服就…
 
I could be a better boyfriend than him
我可以做一個比他更稱職的男朋友
I could be a better boyfriend
我可以做一個更合適的男朋友
 
I never would have left you alone
我絕對不會留下你
Here on your own
在這裡一個人
Glued to your phone
滑著手機
Never would have left you alone
絕對不會留下妳一個人
For someone else to take you home
讓其他人帶妳回家
 
I could be a better boyfriend than him
我可以做一個比他更好的男朋友
I could do the shit that he never did
我可以做那些他從來不曾做過的爛活
Up all night I won't quit
狂歡一整晚我絕對不會退出
Thinking I'm gonna steal you from him
想著我將要把你從他那偷來
I could be such a gentleman
我可以做這麼的一個紳士
Plus all my clothes would fit
加上我所有的衣服就會是了
 
I could be a better boyfriend than him
我可以做一個比他更好的男朋友
I could do the shit that he never did
我可以做那些他從來不曾做過的爛活
Up all night I won't quit
狂歡一整晚我絕對不會退出
Thinking I'm gonna steal you from him
想著我將要把你從他那偷來
I could be such a gentleman
我可以做這麼的一個紳士
Plus all my clothes would fit
加上我所有的衣服就會是了
 
 
*1這句應該是有兩個意思,一個是本壘,第二個是送女孩回家了
arrow
arrow

    Alice 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()